aprilie22 , 2025

Magazinele vor să diferențieze produsele americane

Related

Share


Salling Group, retailer danez cu peste 1.700 de magazine în Danemarca, Germania și Polonia, vrea să le facă viața mai ușoară clienților care vor să boicoteze produsele americane. Retailerul care deține lanțurile Bilka, Føtex, Netto și Tjæpta a început să marcheze la raft produsele europene cu o stea, pentru a le diferenția de cele americane sau care sunt deținute de companii americane.

Tot mai mulți danezi au început să boicoteze produsele americane, atât din cauza războiului comercial pornit de președintele SUA Donald Trump, dar mai ales din cauza numeroaselor afirmații făcute de acesta privind anexarea Groenlandei, o insulă daneză semi-autonomă.

Cum este motivată decizia Salling Group

Conducerea Salling Group spune boicotarea produselor americane nu este neapărat motivul marcării produselor la raft, măsura fiind mai degrabă luată după ce numeroși clienți au cerut să fie informați mai clar despre produsele europene pe care le găsesc în supermarketuri.

Numeroși clienți au declarat însă, pentru CNBC, că apreciază demersul magazinelor din cadrul Salling Group.

“Aș prefera produsele europene față de cele americane, nu doar din cauza conflictului, ci și a standardelor (n.red. de calitate). Acum, când conflictul este ceea ce este, contează și mai mult”, a spus Sanja, o australiancă ce locuiește acum în Copenhaga și care menționează că și mama ei din…



Citeste tot articolul

Sursa & Foto Credit- “www.wall-street.ro”

Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. romaniaexpres.ro este un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. romaniaexpres.ro nu este raspunzator pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com

Cititi Termeni si Conditii

spot_imgspot_img