Ofițerii de stare civilă pot înregistra nașterile și decesele exclusiv în format digital în 334 de localități din țară, după ce alte 5 municipii reședință de județ s-au interconectat la sistemul IT pentru emiterea actelor de stare civilă, a anunțat marți Ministerul Afacerilor Interne. Cetățenii din aceste localități pot cere eliberarea certificatelor de naștere și deces în format electronic, dar pentru asta trebuie să vină la ghișeu.
Certificat de nastereFoto: HotNews.ro
De ce trebuie să vii la ghișeu dacă vrei certificat în format digital și în cât timp se obține actul
Potrivit informațiilor transmise de MAI la solicitarea HotNews.ro, cei interesați să obțină aceste certificate în format digital trebuie să se prezinte la oficiul de stare civilă pentru a depune documentele necesare, inclusiv cererea de eliberare a certificatului de stare civilă, și să comunice ofițerului de stare civilă o adresă de email.
Actele în format digital solicitate le vor primi în maxim trei săptămâni, dacă cererea este făcută în țară, sau între două și șase luni, dacă e făcută în străinătate.
Motivul? Extinderea sistemul IT pentru emiterea…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “economie.hotnews.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com