Asociaţia Naţională a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România şi Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România cer un studiu de impact înainte de luarea oricărei decizii privind o nouă plafonare extinsă la toate produsele româneşti, pentru a înţelege implicaţiile în funcţionarea pieţei agroalimentare din România. Anunţul asociaţiilor vine după ce Ministerul Agriculturii a comunicat în spaţiul public despre intenţia de a opera o a şasea plafonare, mult mai extinsă faţă de toate celelalte, şi care sa privească toate produsele româneşti.
„În zece luni au fost adoptate cinci măsuri de plafonare, se pregăteşte a şasea care le şi întrece. Asociaţia Naţională a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România (ANCMMR) şi Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) apreciază că în contextul în care ministerul Agriculturii a comunicat în spaţiul public despre intenţia de a opera o a şasea plafonare – mult mai extinsă faţă de toate celelalte şi care sa privească toate produsele româneşti – devine critică necesitatea unui studiu de impact”, arată asociaţiile într-un comunicat citat de News.ro.
Realizarea unui…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “www.digi24.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com