Compania CFR Infrastructură nu a reușit să recepționeze în 2023 nici măcar 1 km de cale ferată modernizată.
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – Compania CFR Infrastructură nu a reușit să recepționeze în 2023 nici măcar 1 km de cale ferată modernizată, deși la începutul anului trecut estima 100 de km modernizați pentru viteza de 160 km/h pe Magistrala 200 Sighișoara-Arad. Cel mai avansat lot este cel de lângă Bârzava, în județul Arad. Pe acest tronson, de 42 de km, lucrările au ajuns la 90% și ar urma să fie recepționate la jumătatea acestui an. Pe lângă slaba mobilizare a constructorilor, întârzierile sunt cauzate și de birocrația statului, care nu reușește să facă toate exproprierile necesare și relocările de utilități.
Potrivit reporterului RRA Alex Lancuzov, în martie sau aprilie se vor termina și lucrările pentru redeschiderea liniei București-Giurgiu, cu peste șase luni întârziere, iar trenurile ar urma să circule din nou după o pauză de 18 ani, din mai sau iunie. Va fi necesară până atunci și finalizarea testelor și să nu apară noi alunecări de teren – au precizat pentru Radio România Actualități reprezentanții companiei CFR…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “www.romania-actualitati.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com